کنسرو گربه غذای محبوب سگ های خیابانی!!

غذای گربه و درک طعم
حتماً عباراتی مانند “گربه ها با غذا حالت تهوع دارند” یا حتی “گربه من تازه است، فقط یک نوع غذا می خورد، هیچ راهی ندارد” شنیده اید و یا حتی: «من فقط طعم غذای بچه گربه ام را تغییر دادم و شیطان او را نادیده گرفت و از خوردن امتناع کرد.

گربه ها حدود 500 جوانه چشایی دارند بله، کمتر از سگ و بسیار کمتر از ما انسان ها و این سیستم لاغرتر باعث می شود گربه ها طعم های کمتری را درک کنند و در نتیجه در انتخاب غذای خود گزینش بیشتری داشته باشند.

حالت تهوع؟ تازه؟ شیطون؟ نه، نه… به هر حال این زیست شناسی شماست.

به عنوان نماینده خوبی از گوشتخواران، سیستم تفسیر غذای شما برای درک تفاوت های ظریف غذاهای حیوانی بهینه شده است و اساسا پروتئین ها و چربی ها بنابراین تغییر طعم غذای گربه می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

غذای با کیفیت و گربه
اکنون که بیشتر در مورد درک طعم گربه ها می دانیم، نیاز به کنسرو گربه با کیفیت واضح تر است و خط Super Premium کنسرو گربه از غذاهایی تشکیل شده است که به بهترین وجه برای این شرایط مناسب هستند.

بخش قابل توجهی از مواد به کار رفته در فرمول آن اساساً منشا حیوانی دارد.

کنسرو گربه

این منجر به غذاهایی با مقبولیت خوب و متعادل از نظر تغذیه می شود به عنوان اولویت، غذاهای خشک را از این دسته انتخاب کنید.

غذاهای خوش طعم و معطر

این فقط از طریق طعم نیست که ما غذا را درک می کنیم، نه! بو همچنین مکانیسم بسیار موثری برای شناسایی غذای خوب است و از این نظر، بچه گربه ها به شدت برجسته می شوند.

ما انسان ها حدود 15 میلیون سلول بویایی داریم (سیستمی شبیه به جوانه های چشایی، فقط در شناسایی بوها)، در حالی که گربه ها 65 میلیون واحد پوچ دارند!

بچه گربه ها از قدرت بویایی خود در فرآیند غذا استفاده می کنند و این امر در پذیرش یا رد یک غذای خاص اهمیت زیادی دارد.

این حتی یک فرضیه برای توجیه ترجیح گربه برای تغذیه چندین بار در روز، اجتناب از خوردن همه چیز به یکباره است.

آنها بخش های کوچک و تازه را ترجیح می دهند بنابراین، هنگام نگهداری غذای گربه، محتویات آن را در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری کنید.