کفکش شناور اسپیکو به شما انرژی مثبت می دهد

بنابراین کفکش شناور اسپیکو، برآمده یا شناور دقیقاً به دلیل ماهیت آن تعریف می شود، زیرا سطح راه رفتن مستقیماً روی بستر قرار نمی گیرد، بلکه برآمده و بر روی سازه های فلزی یا سازه های پلاستیکی قرار دارد.

این نوع کف از سه قسمت اصلی تشکیل شده است پوشش بالایی، پانل و قاب. با شروع از پایین، چارچوب ساختار باربری است ساخته شده از پلاستیک یا فلز، که مستقیماً روی کفپوش اصلی قرار دارد و وظیفه پشتیبانی از کفپوش جدید را دارد.

این قاب از ماژول هایی تشکیل شده است که در صورت تمایل مدولار، به لطف استفاده از مکنده های مخصوص به زمین قلاب می شوند. به طور مستقیم بر روی قاب، یک پانل  معمولاً از چوب ساخته شده است.

که به عنوان اسکرید شناخته می شود. کف دو وظیفه اساسی دارد توزیع یکنواخت وزن روکش بالایی روی قاب، و محافظت از پوشش بالایی از هرگونه رطوبت بالارونده که مشخصه کف است.

در نهایت، قسمت فوقانی و همچنین طبقه جدید شناور واقعی، بخشی که برای پیاده روی استفاده می شود. مورد دوم بی نهایت قابل تنظیم است.

 

در واقع، می توانید از میان روکش های مختلف مانند ظروف سنگی چینی، پارکت یا حتی گرانیت انتخاب کنید. انتخاب باید بر اساس سلایق زیبایی شناختی شخصی و استفاده های مورد نظر انجام شود.

همانطور که تصور آن آسان خواهد بود، ایجاد یک طبقه شناور مزایای زیادی دارد. اول از همه، مطمئناً سادگی و سرعت نصب! برای گذاشتن یک کف شناور نیازی به انجام کارهای طولانی و پیچیده بازسازی نیست.

فقط کافی است که کف شناور جدید را روی کفپوش قبلی قرار دهید. همه اینها همچنین تأثیر قابل توجهی بر هزینه ها خواهد داشت تخمگذار یک کف شناور مطمئناً هزینه کمتری نسبت به کف سازی معمولی دارد که نیاز به برداشتن کفپوش قبلی دارد.

ثانیا، تعمیر و نگهداری نیز تسهیل خواهد شد. اگر نیاز به تعویض یک نوار کف شناور وجود داشته باشد، جایگزینی فوق العاده آسان خواهد بود: شما می توانید مستقیماً روی پانل تک مداخله کنید، زیرا پانل ها به هم چسبیده هستند.

علاوه بر این، کف شناور مزیت دیگری را نیز پنهان می کند! با توجه به اینکه حفره ای بین سازه نگهدارنده و پله کوچک ایجاد می شود، می توان از این حفره برای عبور سیم های برق یا تلفن از آن استفاده کرد و به طور قطع با انبوه کابل های پراکنده در اطراف خانه خداحافظی کرد.