کارتریج چاپگر اچ پی باعث سقوط سهام شرکت سامسونگ شد

جوهر چاپگر چه الزاماتی را برآورده می کند؟
جوهر موجود در کارتریج چاپگر شما با جوهر معمولی که برای مثال در یک خودکار استفاده می کنید متفاوت است و رنگ ها در ظرف یا روی سر چاپ خشک نمی شوند.

در بهترین حالت، آنها به سرعت به کاغذ متصل می شوند و بسته به کیفیت کارتریج چاپ، ضد لک هستند.

سازندگان کارتریج چاپگر اچ پی را با جوهر موجود در آنها با نازل های چاپگر دستگاه مطابقت می دهند و این امر نتایج بهینه را هنگام چاپ تضمین می کند و اجزای اصلی یکسان است.

جوهر حاوی 2.5٪ تا 5٪ رنگ یا رنگدانه است و سهم عمده آب است و گلیسیرین، اتیلن گلیکول یا پلی اتیلن گلیکول از خشک شدن جوهر جلوگیری می کند.

مواد افزودنی بسته به تامین کننده متفاوت است و استیلن گلیکول یا سدیم لوریل سولفات کشش سطحی را افزایش می دهد.

Preventol و Proxel GXL از آلودگی قارچی و باکتریایی جلوگیری می کنند و بازدارنده های خوردگی سایش قطعات فلزی را که بخشی از ساخت کارتریج چاپگر هستند کاهش می دهد.

رنگ های سرخابی، زرد، فیروزه ای و مشکی موجود است و اینها یا در یک کارتریج (کارتریج فشرده) یا در کارتریج های چاپگر جداگانه (کارتریج های جوهر تک) قرار دارند.

کارتریج چاپگر اچ پی

کارتریج چاپگر چگونه کار می کند؟
علاوه بر طراحی کارتریج های چاپگر، عملکرد روان ضروری است و یک میله راهنما در چاپگر وجود دارد که هد چاپ روی آن قرار دارد و توسط تسمه های دندانه دار هدایت می شود.

تحرک شفت تضمین می کند که کاغذ در مکان های مناسب جوهر می شود و در حین چاپ، سر چاپ روی میله راهنما حرکت می کند و خط به خط، متن تمام شده، تصاویر یا گرافیک در یک فلش تولید می شود.

هد چاپ جوهر را از طریق تعداد زیادی نازل کوچک روی کاغذ پرتاب می کند تا یک تصویر چاپ شده را جمع آوری کند و هر قطره به اندازه یک پیکو لیتر است و این برای چشم انسان غیرقابل تشخیص است.

بخش‌های صفحه‌نمایش دارای درجه‌بندی دقیق از چهار رنگ اصلی فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و مشکی است.

جوهر چگونه وارد هد چاپ می شود؟
نازل های هد چاپ به صورت الکترونیکی کنترل می شوند و این به شما امکان می دهد قطره ها را به سرعت و به صورت کنترل شده بمالید و در مورد کارتریج های چاپگر بدون سر خود، اسفنج بسیار جاذب و مقاوم از خروج جوهر جلوگیری می کند.