چگونه طناب را محکم تر گره بزنیم؟

گیره میخک به شما این امکان را می دهد که یک طناب را در جای خود روی کارابین محکم کنید. بعد از برداشتن بار سنگین به راحتی باز می شود و وقتی آن را از کارابین جدا می کنید به سرعت باز می شود.

بسیاری از کوهنوردان از آن برای اتصال مستقیم به یک لنگر استفاده می کنند. میخک که با طناب پلاستیکی نازک انجام می شود را می توانید با دو دست یا با یک دست ببندید.

طناب را در هر دو دست بگیرید و با عبور طناب از روی خود یک حلقه تشکیل دهید. سپس حلقه دوم را به همین ترتیب تشکیل دهید.

حالا حلقه دوم را پشت حلقه اول ببرید و هر دو حلقه را با کارابین گیره دهید. گیره را با کشیدن هر دو رشته محکم کنید.
اگر در لنگر هستید، می‌توانید میخک را در حالی که با یک دست به کارابین لنگر گرفته‌اید ببندید.

بند رخت شوفاژی را در مشت خود با انگشت خود به سمت پایین طناب بگیرید. دستتان را بالا بیاورید تا انگشتتان به سمت بالا و به سمت شما باشد. سپس طناب را در کارابین گیره دهید.

حالا طناب پلاستیکی بسته بندی زیر کارابین را بگیرید و دوباره همین کار را انجام دهید. آن را با انگشت خود به سمت پایین بگیرید، آن را بالا بیاورید تا انگشتتان به سمت بالا و به سمت شما باشد و آن را در کارابین گیره دهید.
گیره را با کشیدن هر دو رشته محکم کنید.

گره هچ یک راه آسان برای اتصال یک حلقه تار یا طناب به یک نقطه ثابت مانند یک درخت یا نقاط اتصال مهار است. در اینجا گیره را در اطراف یک کارابین نشان می دهیم، اما روند روی هر جسمی یکسان است.

یک انتهای حلقه را به دور جسم بچرخانید. سپس انتهای دیگر حلقه را از حلقه اول عبور دهید و آن را محکم بکشید این نوع گره ها با طناب ورزشی کراس فیت امکان پذیر نمی باشد.

 

  • منابع:
  1. How to Tie Climbing Knots, Hitches and Bends
  • تبلیغات:
  1. پنج ایده برای ایجاد کسب و کارهای کوچک خانگی!
  2. در پشت صحنه تولید کنسرو ماهی چه می گذرد؟
  3. ساخت ترازویی که میزان اضافه وزن شما را متناسب با قدتان اعلام می‌کند!
  4. کاشت قهوه ای در آفریقا که طعم لیمو شیرین می دهد!