نخود امروز کشف شده در غار رازهایی را برملا کرد

نخود فوق العاده سالم است، شما را قوی می کند – و همچنین اندام باریکی را تضمین می کند و همه چیز در مورد کالری و مواد مغذی موجود، تأثیر سالم و آماده سازی متنوع حبوبات.

دستور پخت نخود خوشمزه:

محتوی
چرا نخود سالم است؟
آیا نخود برای کاهش وزن مفید است؟
نخود: ارزش غذایی، کالری و مواد تشکیل دهنده
در اینجا چیزی است که باید در مورد نخود بدانید
نخود: نکات آماده سازی و پخت
مناسب برای دستور العمل های سرگرم کننده نخود
مانند لوبیا، عدس و نخود از خانواده حبوبات است اما نخود از نظر تنوع بسیار جلوتر از آنهاست.

نخود امروز در بازار نخود یک غذای اصلی در بسیاری از مناطق جهان (مکزیک، هند) است، آنها به روش های مختلف خورده می شوند و در آفریقا آنها را به عنوان جایگزین آجیل برشته می کنند و شناخته شده ترین آن مطمئناً فرنی نخود است که برای فلافل تهیه می شود.

نخود امروز

چه به صورت اسپری، چه در کاری، فرآوری شده به صورت فلافل یا صرفاً به عنوان یک میان وعده ترد: نخود همه کاره است و همچنین بمب های مغذی سالمی است.

کمک به کاهش وزن کم کالری: 100 گرم نخود پخته تنها حدود 130 کیلو کالری و 3 گرم چربی دارد، اما 15 گرم کربوهیدرات پیچیده و 7 گرم پروتئین دارد.
پرکننده ایده آل: نخود تقریباً 7 گرم فیبر دارد که نه تنها از هضم سالم کمک می کند، بلکه شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد.
برای خون مفید است: محتوای بالای ساپونین سطح قند خون را پایین نگه می دارد و تأثیر مثبتی بر سیستم قلبی عروقی دارد و  یک مطالعه نشان داد که رژیم غذایی سرشار از حبوبات می تواند به کاهش سطح کلسترول LDL خون کمک کند.
نارنجک های آهن و کلسیم: نپخته نپخته حاوی 6 میلی گرم آهن در هر 100 گرم و 124 میلی گرم کلسیم است که تقریباً به اندازه شیر کلسیم است بنابراین نخود دندان ها و استخوان ها را تقویت می کند و از انتقال اکسیژن در بدن پشتیبانی می کند.
تامین کنندگان اسید فولیک: نصف قوطی نخود پخته شده نیاز روزانه به اسید فولیک را تا 50 درصد پوشش می دهد. ویتامین B برای تقسیم سلولی سالم و فرآیندهای رشد ضروری است.