مایع ظرفشویی پریل لیتری باعث خفگی زنی در مشهد شد

همان طور که می دانید مایع ظرفشویی پریل لیتری که اولین بار در سال 1951 عرضه شد، تا به امروز به عنوان اولین مایع ظرفشویی دستی در آلمان باقی مانده است.

پریل با ردپایی که اکنون جهانی شده است، بهترین راه حل کلاسی را برای لکه های سخت از گریس گرفته تا نشاسته و موارد دیگر به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

برند پریل به معنای سهولت و عملکرد در برابر سخت ترین مشکلات گریس است. پریل با تمرکز قوی بر نیازهای مصرف کننده و نوآوری، مجموعه ای از محصولات و راه حل های جدید از جمله فرمول ابتکاری جدید را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است.

که نه تنها چربی، بلکه نشاسته را نیز بدون خیساندن زیاد از بین می برد. از پریل اورجینال گرفته تا پریل پاور ژل غلیظ و پریل گلد برای عملکرد نهایی، ما همچنین طیف وسیعی از محصولات حساس سازگار با پوست و همچنین انواع عطرها را داریم.

با چنین عرضه متنوع، نام تجاری پریل اکنون در بسیاری از کشورها مانند آلمان، اتریش، ترکیه، مصر، الجزایر انتخاب شده است.

در برخی از بازارها مانند ایتالیا، ترکیه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، برند پریل نیز به عنوان یک برند پیشرو در ماشین ظرفشویی اتوماتیک با مجموعه ای نوآورانه با کارایی بالا متشکل از زبانه ها و همچنین مایعات و مواد افزودنی شناخته شده است.

طرفدار طبیعت مطمئن شوید که طیف پایدار محصولات ما را با نام تجاری بررسی کنید. بطری های این محدوده از 100٪ پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند که 25٪ آن است.

در خانه هایی با 5 نفر که بیشتر اسکراب می کنند، صرفه جویی می تواند تا 50 لیتر در روز باشد. بزرگی واقعی این داده ها از ضرب آن در تعداد روزهایی که ماشین ظرفشویی برای محاسبه صرفه جویی سالانه آب استفاده می کند.

به دست می آید که بدون شک بسیار قابل توجه است و این است که یک ماشین ظرفشویی خوب فقط مصرف می کند.

شستن با دست بهتر است یا با ماشین ظرفشویی؟ یک مطالعه در مورد مصرف آب نشان می دهد که شستشو با ماشین باعث صرفه جویی تقریباً 31 لیتر آب در روز به علاوه انرژی مورد نیاز برای گرم کردن آب می شود.

علاوه بر این، با ماشین ظرفشویی، زمان و کار کمتری برای تمیز کردن ظروف صرف می شود و در عین حال بهداشت بیشتری نیز حاصل می شود.