لیمو شیرین باعث درمان طاعون در قرن ششم شد

فواید لیمو برای ایمنی بدن

لیمو شیرین در بازار به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی عمل می کند و جوانی را طولانی می کند و به طور گسترده در خانه ها برای مبارزه با بو و ضد عفونی کردن سطوح مختلف استفاده می شود.

دو قاشق غذاخوری آب لیمو حاوی نیمی از نیاز روزانه انسان به اسید اسکوربیک است و همه می دانند که ویتامین C برای حفظ سیستم دفاعی بدن ضروری است.
لیمو باید توسط افرادی مصرف شود که اغلب بر اساس نوع خدمات نقل مکان می کنند یا محل زندگی خود را تغییر می دهند.

چای با لیمو و عسل تحمل فصل خارج از فصل را آسان تر می کند و مرکبات در مرحله تولید مثل، میکرو فلور بیماری زا را مهار می کنند، بنابراین، کلنی های باکتری در بدن تشکیل نمی شوند.

لیمو با شکر به طور گسترده در زمینه شفابخشی مردم استفاده می شود و این ابزار روده کرم ها و انگل ها را تسکین می دهد.

مرکبات باید در بحبوحه اپیدمی آنفولانزا و سارس مصرف شوند و لیمو از اولین علائم سرماخوردگی جلوگیری می کند، دمای بدن را کاهش می دهد و عرق کردن را تقویت می کند.

لیمو شیرین

فواید لیمو در بیماری های قلبی و عروقی

ارزش مرکبات در توانایی آن در پاکسازی کانال های خونی از پلاک های کلسترول نهفته است و با توجه به چنین ویژگی مثبت، از بیماری های جدی جلوگیری می شود: آترواسکلروز، ترومبوز، وریدهای واریسی، ترومبوفلبیت.

این محصول دیواره های کانال های خونی را نرم می کند، رگ ها را الاستیک می کند و باعث بهبود سریع هماتوم ها می شود و لیمو باعث جریان خون می شود، سلول ها را با اکسیژن غنی می کند و ضربان قلب را عادی می کند.

متخصصانی که مطالعات زیادی در زمینه قلب و عروق انجام می دهند، به بیماران “هسته ای” خود توصیه می کنند که لیمو را برای پیشگیری از حملات قلبی، برادی کاردی، تاکی کاردی و سایر بیماری های این نوع مصرف کنند.