طراح کاپشن خزدار مردانه از طراحان معروف آمریکا است

آستر که تمام فضای داخلی کاپشن را می پوشاند می تواند از جنس پنبه، جیر، نایلون لحافی باشد.

با این حال، در تمام کاپشن ها، از جمله کاپشن چرم خزدار مردانه، آستر جزء جزئیات بسیار مهمی است که باعث می شود کاپشن ظاهری غنی، مجلل یا باکیفیت داشته باشد.

فرقی نمی کند رنگی و طرح دار (السترهای رنگی و طرح دار خیلی مد است!) یا ساده انتخاب کنید، اما به کیفیت آستر اهمیت زیادی بدهید.

کمربند و سگک کمری: یکی دیگر از جزئیاتی که در هر کاپشن چرمی یافت نمی شود، اما به نظر من به کاپشن چرم استایل می بخشد، در واقع همین کمربندها هستند.

اگر کمربند درست دور کمر شما قرار می گیرد، جزئیاتی دارید که خطوط بدن شما را به درستی نشان می دهد (که دور کمر شما را آشکار می کند) با این حال، در این نقطه، جایی که کمربند متوقف می شود مهم است.

چون اگر درست بالای باسن شما قرار داشته باشد و باسن شما پهن باشد، توجه غیر ضروری را به آن ناحیه جلب می کنید، مراقب باشید.

سرآستین: برخی از سرآستین ها تا شده و قابل مشاهده هستند و در برخی مدل ها به گونه ای است که می توانید هر زمان که بخواهید آنها را تا کنید یا زیپ های بازوها را باز کنید تا ظاهر شوند.

کاپشن چرم خزدار مردانه

در برخی از مدل های کاپشن چرم بمب افکن، سرآستین ها به صورت کش دار هستند که فضای اسپرت تری به آن می بخشد.

دستبند روی شانه: اگر شانه های باریکی دارید، حتماً باید مدل های کاپشن چرمی با سردوش شانه را انتخاب کنید.

اگرچه این سردوش ها که از سبک نظامی الهام گرفته شده اند، زینتی هستند، اما می توانید در فصل زمستان کلاه یا دستکش خود را در آنجا قرار دهید و ظاهری شیک داشته باشید.

در برخی از مدل ها، این سردوش ها را می توان به صورت محکم بسته کرد و در صورت درخواست می توان آنها را جدا کرد.

کاپشن های چرمی با پشم و الیاف داخل: برای کسانی که نمی توانند از پوشیدن کاپشن های چرمی به خصوص در روزهای سرد زمستان صرف نظر کنند، می تواند انتخاب خوبی باشد.

اگر این مدلی است که فضای داخلی پشمی آن را می توان با دکمه جدا کرد، پس شما یک کاپشن چرمی مناسب برای تقریبا هر فصل دارید.