صدای مدل جاروبرقی الکترولوکس

یخچال ایستاده تک درب مغازه از جمله جاروبرقی ها باکیفیت در بازار است که در انواع مدل مختلف تولید می گردد و با توجه به تکنولوژی که در این جارو برقی الکترولوکس به کار رفته از صدای بسیار کمی برخوردار است.
شرکت الکترولوکس یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی به صورت گسترده در حال فعالیت است. قدمت این شرکت در زمینه تولید تجهیزات صنعتی به بیش از ۹۰ سال می رسد و آن قدر در سوئد شرکت مهمی است که که در بورس اوراق بهادار استکهلم جزو شاخص اواماکس به شمار می رود.
همانطور که گفته شد شرکت یخچال دوقلو هایسنس سفید در تولید لوازم خانگی مشغول است که یکی از این انواع لوازم خانگی جارو برقی می باشد که در مدل های مختلف تولید می شود. جاروبرقی الکترولوکس طوری از لحاظ نوع قالب ها طراحی شده که بعد از تولید و عایق گیری مانند همه جارو برقی ها، صدای بسیار کمی از درون آن بیرون می آید.

نوع موتورهای به کار رفته در آن نیز به نحوی طراحی شده اند که بعد از روشن شدن جارو برقی، کمترین صدا به گوش ما می رسد به طوری که حتی در زمانی که کسی در منزل خواب باشد از صدای جارو اذیت نشود. این مزیت بعد از قدرت موتور، از شاخصه های مهم یک جارو برقی خوب است که الکترو لوکس و برخی دیگر از برندها دارند.