سیب خشک شده برای افزایش وزن مناسب است

سیب را می‌توان برای تهیه آب میوه، مربا، شربت، دسر، سیب خشک شده استفاده کرد. سیب سرشار از مواد مغذی مهمی است که فواید زیادی دارد.

الیاف
پتاسیم. به حفظ فشار خون طبیعی، عملکرد طبیعی سیستم عصبی و عملکرد طبیعی عضلات کمک می کند.
مس. به حفظ بافت های همبند طبیعی، متابولیسم طبیعی انرژی دهنده، عملکرد طبیعی سیستم عصبی، رنگدانه های طبیعی مو و پوست، انتقال طبیعی آهن در بدن، عملکرد طبیعی سیستم ایمنی و محافظت از سلول ها در برابر اکسیداتیو کمک می کند.

فشار. ویتامین B6. به سنتز طبیعی سیستئین و متابولیسم طبیعی هموسیستئین، به متابولیسم طبیعی انرژی، پروتئین و گلیکوژن کمک می کند.

کمک به عملکرد طبیعی سیستم عصبی، عملکرد روانی طبیعی، تشکیل طبیعی گلبول های قرمز خون، عملکرد طبیعی سیستم ایمنی، کاهش خستگی و خستگی، تنظیم فعالیت هورمونیی

این ضرب‌المثل می‌گوید. یک سیب در روز پزشک را از خود دور می‌کند. و این فقط یک ضرب‌المثل قدیمی از گفته‌های متخصصان نیست. به لطف خواص تغذیه‌ای آن، سیب یک متحد واقعی برای تندرستی است.

سیب

سیب منبع غذایی ضروری پلی فنل ها است (تقریباً 22 درصد پلی فنل های مورد نیاز از طریق این میوه ها به دست می آید). مقدار پلی فنل موجود در یک سیب از 110 تا 347 میلی گرم در هر 100 گرم قسمت خوراکی متغیر است.

همچنین مقادیر مناسبی از فلاونوئیدها وجود دارد. فقط فکر کنید که در طی یک مطالعه، بیش از 12 کیلوگرم فلاونوئید از پوست حدود یک قلاده سیب قرمز (از نوع دلیزیا) استخراج شد.

برخلاف آنچه همیشه ادعا می شود، در کتاب مقدس هیچ اشاره ای به سیب به عنوان “میوه ممنوعه” نشده است. متن از “میوه درخت دانش” صحبت می کند.

بدون هیچ گونه مشخصاتی در مورد نوع میوه. تنها پس از سال 1470، زمانی که هوگو ون در گوس در سقوط انسان خود سیبی را نقاشی کرد، ارتباط با این میوه بیشتر و بیشتر متقاعد کننده شد.

بر اساس برخی باورهای رایج، سیبی که آدم و حوا در عدن خوردند در گلوی آدم گیر کرده است. از این رو سیب آدم نامیده می شود.

علاوه بر مصرف تازه سنتی، در آشپزخانه به طور گسترده ای به عنوان یک عنصر برای غذاها، دسرها و سالاد میوه استفاده می شود.