زیره سبز و خواص ضد التهابی و ضد اسپاسم

مطالعه دیگری نشان داد که پودر زیره می تواند از طریق خواص ضد التهابی و ضد اسپاسم، درد شکمی مرتبط با IBS را تسکین دهد. علاوه بر این، یک کارآزمایی بالینی کوچک منتشر شده در Phytotherapy Research نشان داد که ترکیبی از دانه های رازیانه و زیره به طور قابل توجهی علائم IBS را در مقایسه با گروه دارونما بهبود می بخشد.

آیا می دانید که تعرفه گذاری خدمات پرستاری شامل چه کسانی میشود و چگونه می توان نسبت به برخوردار شدن از آن نهایت بهره را برد.

2. باعث سلامت پوست می شود
یکی از مزایای بالقوه زیره برای سلامتی نقش آن در حفظ سلامت پوست است. تحقیقات نشان می دهد که دانه های زیره حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند. آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E به خنثی کردن رادیکال های آزاد که ترکیبات مضری هستند که باعث آسیب سلولی از جمله آسیب پوست می شوند، کمک می کند.

آنها همچنین ممکن است تولید کلاژن را افزایش دهند و به پوست شما کمک کنند سفت و جوان بمانند. برای دریافت مزایای آنتی اکسیدانی بیشتر از زیره، می توانید از آن به عنوان بخشی از ترکیب ادویه های غنی از آنتی اکسیدان استفاده کنید. در حین پخت و پز مقداری روی سالاد یا سبزیجات بپاشید تا طعم و مزه آن بیشتر شود.

ما سعی نموده ایم تا طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری شکم را برای شما بیان نماییم و همواره این قبیل محصولات را با تنوع بالا در اختیار شما بگذاریم.

علاوه بر این، زیره حاوی خواص ضد قارچی، ضد باکتریایی و ضد التهابی است که پوست را تسکین می دهد و از بیماری های التهابی پوستی و آلرژی ها جلوگیری می کند.

روغن زیره همچنین دارای خواص حفظ رطوبت است که به حفظ رطوبت و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند.

3. ایمنی را تقویت می کند
زیره حاوی ویتامین C است که در تحریک گلبول های سفید خون شما قوی است. گلبول های سفید خون با پاتوژن های بیماری زا در بدن مبارزه می کنند و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.

شایان ذکر است که قیمت مبل راحتی ارزان نیز بسیار مقرون به صرفه است و همواره مشتریان بسیاری را به سوی خود کشانیده است.

در یک مطالعه، شرکت‌کنندگانی که زیره مصرف می‌کردند 30 درصد افزایش در تعداد گلبول‌های سفید خونشان مشاهده شد. علاوه بر سطوح بالای ویتامین C، گلبول های سفید خون بالا می تواند به دلیل ماده فعال آنها، کومینالدئید باشد، که همچنین نشان داده شده است که اثر ضد التهابی روی سلول ها و بافت ها دارد.

ما همچنین سعی داریم طرز تهیه مربای هویج غلیظ را بگوییم و شما با خیالی آسوده نسبت به تهیه آن اقدام نموده و بهترین را داشته باشید.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. کاشی‌های سرامیکی به دلیل شلوغ ترین منطقه به شما کمک می کند
    2. برای دراز کردن پاها، مبل سه نفره مناسب است
    3. برخی از استثناهای قابل توجه موکاسین و دمپایی باله هستند
    4. یک روسری ترمه و یک کت پشمی ترکیب خوبی است