در زیر کفش های رونالدو فنر دفتر استفاده شده است

اتصال فنر دفتر چیست؟ آیا با اتصال فنر دفتر متفاوت است؟ صحافی سیم پیچ و مارپیچ همان نوع صحافی هستند و اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می شوند و با این نوع صحافی، کلاف های پلاستیکی (مارپیچ) از سوراخ های لبه سند شما عبور می کنند.

احتمالاً قبلاً این سبک از صحافی را دیده اید زیرا گاهی اوقات در کالاهای تجاری مانند تقویم استفاده می شود.

اول از همه، فنر دفتر به اسناد صحافی شده شما ظاهری منحصر به فرد و بد بو می دهد، بنابراین در بین هنرمندان و دیگر انواع خلاق محبوبیت دارد.

فنر های دفتر ارزان هستند و در رنگ ها و ضخامت های مختلف موجود هستند.

در نهایت، اگر بخواهید می‌توانید اسناد را با استفاده از سیم‌پیچ‌های مارپیچ به صورت دستی متصل کنید، که می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در هزینه کمک کند.

فنر دفتر

این چه چیزی است که در مورد «پیچ» می‌شنوم؟ وقتی کلمه “پیچ” را همراه با صحبت در مورد اتصال فنر دفتر می شنوید، ربطی به بیسبال یا موسیقی ندارد و در عوض، “پیچ” به سادگی به تعداد سوراخ هایی در هر اینچ کاغذ اشاره دارد.

به عنوان مثال، گام 4:1 به این معنی است که در هر اینچ چهار سوراخ وجود دارد، در حالی که گام 5:1 نشان دهنده پنج سوراخ و غیره است و ضروری است که بدانید دستگاه شما از چه گامی استفاده می کند تا بتوانید لوازم صحافی مناسب را انتخاب کنید.

متداول ترین گامی که برای اتصال فنر دفتر استفاده می شود 4:1 (چهار سوراخ در هر اینچ) است.

پیچ کننده سیم پیچ چیست؟ اگر می‌خواهید با سیم‌پیچ‌ها صحافی کنید، کریپر چیزی است که حتماً باید داشته باشید.

این سیم پیچ اضافی را پس از بسته شدن سند شما برش می دهد و شما همچنین برای خم شدن روی انتهای سیم پیچ از پیچش استفاده می کنید، که کمک می کند دفترچه شما از هم نپاشد.

اکثر دستگاه‌های اتصال فنر دفتر با مجموعه‌ای از انبردست یا انبردست ارائه می‌شوند، اما اگر دستگاه شما این کار را ندارد، با قیمت حدود 25 دلار یا کمتر در دسترس هستند.