خرید جاروبرقی بوش و بلک اند دکر

در مورد جاروبرقی جارجی چه می دانید؟ جاروبرقی بلک اند دکر و بوش چه خصوصیات و ویژگی های دارند؟ انواع این سیستم ها را از چه مراکز خریدی تهیه کنیم؟
جارو فراشی چوبی، این وسیله مکنده قابلیت انجام کار نظافت را دارد و این وظیفه را به نحو احسن انجام می دهد. به همین دلیل محبوبیت این دستگاه بسیار زیاد شده است و تقریبا تمام خانواده ها یک نمونه از آن را منزل دارند. اما نحوه کارکرد هر برند با بقیه متفاوت است. بازار پر است از مدل های داخلی و خارجی که هر کدام ویژگی ها و مشخصات فنی خاص خود را دارد. در اینجا می توان به دو نمونه پر قدرت جاروبرقی اشاره کرد.

جاروبرقی بلک اند دکر

جاروبرقی بلک اند دکر، این سیستم موتور بسیار قدرتمندی دارد که می تواند تمام گرد و خاک را تمیز کند و آشغال های دانه ای و پودری را به طور کامل جمع کند. این سیستم با طول سیم 4 متر به راحتی در منزل جا به جا می شود. طرح و رنگ این سیستم بی نظیر است و در تهران با قیمت مناسب عرضه می شود.

جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش، دستگاه آمریکایی بوش با کیفیت بسیار زیاد و طراحی خاص در بازار عرضه می شود. این سیستم مصرف برق کمی دارد و کیسه این سیستم می تواند حجم بالای آشغال را درون خود جای دهد. طول سیم جاروبرقی بوش بین 6 تا 8 متر است و در سایز های بزرگ و کوچک عرضه می شود.

از کجا این سیستم ها را تهیه کنیم؟

می توانید چرخ گوشت دستی چند کاره دکر را از نمایندگی های انحصاری شهر تهران تهیه کنید و مدل های بوش نیز در کنار جاروبرقی ایرانی در مراکز تجاری بزرگ با قیمت های ارزان و گران عرضه می شود.