بعد از استفاده از ماسک جوانه گندم این کار را انجام ندهید

ماسک جوانه گندم برای صورت، هنگامی که در فعالیت های مراقبت روزانه گنجانده شود، جوان کننده، تغذیه کننده، مرطوب کننده، بلند کننده، رنگ دهنده، صاف کننده چین و چروک ها و از بین بردن عیوب جزئی پوست است.

ماسک جوانه گندم قرن هاست که برای مراقبت در منزل استفاده می شود در حال حاضر اکسیر جوانه گندم در فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی متعددی مانند کرم های روز و شب، لوسیون ها، پاک کننده های آرایش، ماسک ها گنجانده شده است.

این ماسک متابولیسم پوست را بهبود می بخشد؛ بافت ها را بازسازی می کند که به بازسازی سریع پوست کمک می کند از صورت در برابر پیری نور محافظت می کند.

منافذ را عمیقا تمیز می کند، فرآیندهای تبادل اکسیژن را فعال می کند بافت و رنگ پوست را یکدست می کند؛ تن ها؛ مویرگ ها را تقویت می کند، از تشکیل روزاسه (پارگی قابل مشاهده رگ های خونی زیر پوست) جلوگیری می کند.

ماسک جوانه گندم

میکروسیرکولاسیون خون را فعال می کند؛ ترکیبات سمی را حذف می کند؛ از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند؛ چین های پوست را صاف می کند و عمق حالات صورت و چین و چروک های ظریف را کاهش می دهد.

پوست را نرم می کند، خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد و سفید می کند، رنگدانه های بیش از حد را از بین می برد و دارای خواص میکرو زهکشی است.

بثورات، تحریکات، لایه برداری، آکنه و کومدون ها را از بین می برد بیضی صورت را بلند می کند؛ تورگ پوست افتاده و نازک را افزایش می دهد. مرطوب می کند؛ حلقه های آبی تیره دور چشم را از بین می برد؛ اپیدرم را با اجزای فعال بیولوژیکی لازم پر می کند.

این محصول کاملاً با هر برنامه مراقبت از صورت سازگار است از آنجایی که دارای خواص ضد حساسیت است، می توان آن را به طور مکرر، تا چند بار در روز استفاده کرد اکسیر علف گندم یک عنصر کلیدی در فرمولاسیون ماساژ است.