با پوشیدن چکمه سوارکاری یک کوهنوردی عالی را تحربه کنید

چکمه های سوارکاری بخشی از تجهیزات اولیه یک سوارکار هستند بسته به استفاده و ترجیحات فردی، می توانید بین مواد، جزئیات کاربردی و طرح های مختلف انتخاب کنید.

ما مروری بر مهم‌ترین انواع آن‌ها را به شما ارائه می‌کنیم و به شما نکاتی را ارائه می‌کنیم که کدام مدل به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

چکمه های سوارکاری چرمی
چکمه های چرمی نشان دهنده با ارزش ترین مدل چکمه سوارکاری مردانه چرمی هستند مواد مستحکم و بادوام نه تنها به دلیل کیفیت بالای آن زیبا به نظر می رسد، بلکه امکان تناسب خوب و کمک های دقیق را نیز فراهم می کند.

چرم الاستیک و در عین حال مقاوم است که برای استفاده در ورزش های سوارکاری از اهمیت بالایی برخوردار است چکمه های سوارکاری چرمی قطعاً گران هستند، اما اگر از اقدامات احتیاطی مناسب استفاده کنید، ماندگاری زیادی نیز دارند.

چکمه سوارکاری

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در مورد چکمه های سوارکاری چرمی را بررسی کنید.

مزایا: عمر طولانی، مقاوم، ظریف، مواد راحت

معایب: گران تر، نیاز به مراقبت زیادی دارد، برای کار پایدار توصیه نمی شود

چکمه های سواری لاستیکی
چکمه های لاستیکی یا پی وی سی سواری جایگزین مناسبی برای کودکانی است که اغلب پس از کلاس سواری زمان زیادی را در اصطبل می گذرانند اما بزرگسالان نیز از مزایای چکمه های لاستیکی قدردانی می کنند.

در حالی که چکمه‌های چرمی برای کار ثابت اصلاً مناسب نیستند زیرا مواد در تماس با ادرار اسب، کود و عرق آسیب می‌بینند، جایگزین لاستیکی یا PVC قطعاً مقاوم‌تر است چکمه های لاستیکی نیز یک راه حل عالی برای سوارکاران آماتور است که از دردسر تعویض کفش در اصطبل اجتناب می کنند.

آیا می خواهید در مورد چکمه های لاستیکی سواری بیشتر بدانید؟ به راهنمای ما بروید

مزایا: ضد آب، آسان برای تمیز کردن، مقرون به صرفه

معایب: تنفس ناپذیر، بدون عایق حرارتی