بادام هندی بسته ای هدیه سلمان خان به بازیگر ایرانی

بسیاری از رژیم‌ها شامل پرهیز از آجیل است، اما مطالعات مقایسه‌ای نشان می‌دهد کسانی که بادام هندی را در رژیم غذایی خود باقی می‌گذارند، احتمالاً اندام خود را حفظ می‌کنند و حتی پوند اضافی را از دست می‌دهند.

بادام هندی بسته ای سرشار از پروتئین و فیبر است که به شما احساس سیری می دهد و به شما در جلوگیری از پرخوری کمک می کند و پروتئین موجود در بادام هندی تقریباً به اندازه یک وعده گوشت است
مطالعات نشان داده است که خوردن بادام هندی بیش از چهار بار در هفته می تواند خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را تا 37 درصد کاهش دهد.

این آجیل به کاهش فشار خون و پیشگیری از فشار خون کمک می کند.
بادام هندی به دلیل داشتن فیبر غذایی می تواند از افزایش سطح قند خون جلوگیری کند.

بادام همچنین سرشار از منیزیم است (20 درصد از ارزش روزانه) که پاسخ سلولی به انسولین را که مسئول جذب مناسب گلوکز است، افزایش می دهد، کمبود این هورمون می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهد.

به گفته دانشمندان، وارد کردن غذاهای سرشار از منیزیم به رژیم غذایی، احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 14 درصد کاهش می دهد.

بادام هندی بسته ای

در مطالعه دیگری، افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که 10 درصد کالری روزانه خود را از بادام هندی دریافت می کردند، در مقایسه با افرادی که این کار را نمی کردند، سطح انسولین کمتری داشتند.

محتوای بالای مس، بادام هندی را به یک غذای مهم برای رشد طبیعی مغز تبدیل می کند و این ریز عنصر سلامت مغز را در طول زندگی حفظ می کند، محافظت آنتی اکسیدانی را انجام می دهد.

کمبود مس مملو از بیماری هایی است که فعالیت مغز را مختل می کند، حافظه را مختل می کند و بر توانایی به خاطر سپردن چیزهای جدید و یادگیری تأثیر منفی می گذارد و دانشمندان دریافته اند که بیماران مبتلا به آلزایمر کمبود مس نیز دارند.

باعث تقویت استخوان ها می شود
مس، منیزیم و منگنز از مواد مغذی مهمی هستند که استحکام استخوان ها را افزایش می دهند و رژیم غذایی سرشار از این مواد معدنی در پیشگیری از پوکی استخوان موثر است همچنین کلسیم موجود در آجیل تاثیر مثبتی بر سلامت استخوان دارد.