انگور فرنگی سفید باعث سفید شدن پوست شما می شود

و آنچه انگور فرنگی سفید تصور کنید می خواهید یک خوشه انگور بکشید. شاید به عنوان یک تزئین، یا به عنوان یک ابله. چگونه در مورد آن اقدام می کنید؟ یک تکه کاغذ و یک خودکار بردارید و آن را امتحان کنید.

می توان فرض کرد که اکثر شما رویکرد مشابهی را در پیش خواهید گرفت رنگ آبی، ابتدا پنج توپ به طور مرتب در کنار یکدیگر، سپس سه توپ در زیر، هرمی شکل، سپس دو، سپس یک و در نهایت چند برگ.

حداقل زمانی که می خواستم پنجره مهد کودک دخترم را تزئین کنم این کار را انجام دادم. اما در حین نقاشی ناگهان یک تجلی پیدا کردم چرا حتی به این فکر نکرده بودم که انگور را متفاوت به تصویر بکشم؟

شاید واقع گرایانه تر، شاید انتزاعی تر، شاید پر زرق و برق تر، زیرا من را به یاد انگورهای شیشه ای شگفت انگیزی می انداخت که در دوران کودکی مرا مجذوب خود می کرد؟ همه می‌دانستند که من چه چیزی را نقاشی کرده‌ام، اما در نهایت فقط یک چیز بود یک پیکتوگرام.

خاورمیانه به طور کلی به عنوان سرزمین انگور توصیف می شود و کشت این گیاه از 6000 تا 8000 سال پیش در آنجا آغاز شد. مخمر، یکی از اولین میکروارگانیسم های اهلی شده.

 

به طور طبیعی روی پوست انگور وجود دارد که منجر به کشف نوشیدنی های الکلی مانند شراب می شود. قدیمی ترین شواهد باستان شناسی برای موقعیت غالب شراب سازی در فرهنگ بشری به 8000 سال پیش در گرجستان برمی گردد.

قدیمی ترین شراب سازی شناخته شده در ارمنستان پیدا شد که قدمت آن به حدود 4000 سال قبل از میلاد می رسد.در قرن نهم پس از میلاد، شهر شیراز به تولید برخی از بهترین شراب ها در خاورمیانه معروف بود.

از این رو پیشنهاد شده است که شراب سرخ سیره به نام شیراز نامگذاری شده است، شهری در ایران که در آن از انگور برای تهیه شراب شیرازی استفاده می شده است.

هیروگلیف مصر باستان کشت انگور ارغوانی را ثبت کرده است و تاریخ نشان می دهد که یونانیان، قبرس، فنیقی ها و رومیان باستان انگور ارغوانی را هم برای خوردن و هم برای تولید شراب می کاشتند.

رشد انگور بعداً به سایر مناطق اروپا و همچنین شمال آفریقا و در نهایت در آمریکای شمالی گسترش یافت. در سال 2005، تیمی از باستان شناسان به این نتیجه رسیدند که برخی از کوزه های شراب دوران کالکولیتیک، که در دهه 1930 در قبرس کشف شدند.